. WELLCrystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál
Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál - obrázek produktu


Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál

7 318 Kč

6 048 Kč bez DPH

Dostupnost (eshop):
na dotaz obnovit dostupnost
Dostupnost (prodejna):
na dotaz
Kód zboží: IW55450553 (310A659)
Běžná cena: 7 611 Kč (při objednání mimo eshop)

Popis produktu

Software pro automatické nahrávání hovorů, záznam zvuku i plochy PC, nástroje pro vyhodnocování, export dat, analytické nástroje, aplikace Crystal Live Agent. Cena za jeden hlasový kanál.

Cena je uvedena pro jeden hlasový kanál. První objednávka musí být minimálně pro 4 hlasové kanály. Následně lze objednávat po jednom kanále.

Crystal Quality splní všechny Vaše potřeby!

Crystal Quality je inovativní software pro záznam zvuku i plochy PC. Své využití nalezne jak ve společnostech vyžadujících nahrávání hovorů, tak i v kontaktních centrech.

Součástí softwaru jsou velmi výkonné integrované nástroje pro reporty a vyhodnocování, obsahuje agentní aplikace atd.

Nároky na dodržování právních předpisů a zlepšení provozní efektivity stále rostou. Proto je třeba zachytit, analyzovat a distribuovat velké množství telefonních hovorů při současných vysokých nárocích na ovladatelnost, jednoduchost a přizpůsobení se systémovému prostředí a uživatelskému komfortu.

Crystal Quality splňuje veškeré potřeby, na které si jen vzpomenete. Vyhledávání, přehrávání, analýzu, distribuci či kontrolu nahrávky lze provádět kdykoli a kdekoli pomocí vzdáleného připojení.

Crystal Quality rozšiřuje tradiční pojetí pro záznam a monitorování systému, pomocí aplikačního modulu - Crystal live Agent. Ten umožňuje vložit více údajů o zákaznících nebo ovládat nahrávání na dálku. Kromě toho lze bez problémů integrovat do stávajícího CRM nebo jiného IS.

Vlastnosti systému Crystal Quality:

Optimalizován pro VoIP řešení
Nákup licencí je přesně dimenzován na míru zákazníka. V budoucnu je možné dobtn další licence, v závislosti na potřebách zákazníka.
Plná podpora API, CTI pro systémy Avaya, Cisco, atd.
Plánovač nahrávání – umožňuje kategorizovat všechny zaznamenané interakce a následně vyhodnocovat výsledky kampaně

Technické parametry:

Obecné:

Minimální systémové nároky: CPU Intel Core i3, 4GB RAM, HDD: 500GB
Operační systémy: Microsoft Windows XP Prof. / 7 Prof. / 8 / 2003 / 2008 / 2012
Databáze: Microsoft SQL Server 2005 a novější, Oracle
Administrace systému je platformově nezávislá na OS – webová aplikace. Podporované jsou všechny Internetové prohlížeče s nainstalovaným Adobe Flash Player.ůlů
Úložiště pro hlasový záznam:
5.62 MB / hod. s Microsoft GSM
54.9 MB / hod. s PCM
109 MB / hod. s PCM 8K Stereo
13.7 MB / hod. s MP3
3.6 MB / hod. s G. 729a

Úložiště pro obrazový záznam:
85 MB / hod. s 800 X 600 24 bits true color
165 MB / hod. s 1280 X 720 24 bits true color
175 MB / hod. s 1366 X 768 24 bits true color
225 MB / hod. s 1600 X 900 24 bits. true color

Vlastní API SDK, CTI pro možnost propojení s CRM systémem.
Možnost nahrávání klapek i celých trunků.
Kapacita až 500 klapek na jeden server.
Možnost šifrování nahraných hovorů.

Administrátorské rozhraní CQ:

Vytváření vlastních panelů s grafy např. s informacemi o hovorech k jednotlivým uživatelům v určitém časovém období, vývoj všech záznamů v určitém časovém období, atd.
On-line (okamžité) přehrávání právě probíhajících hovorů agent-zákazník.
On-line (okamžité) zobrazení obrazovky daného agenta.
Zobrazení stavu klapek jednotlivých agentů.
Bohaté možnosti vyhledávání v nahraných hovorech podle času, agenta, CID, Called ID, hovorového směru, klapky, délky hovoru, atd.
Vlastní přehrávač nahraných hovorů.
Export metadat (hodnocení, příznaků a dalších informací) k vybraným hovorům do PDF, XLS, XLSX, RTF, CSV.
Vytváření a zobrazování reportů ve formě grafů.
Nastavení přístupových práv do systému: users, skupiny, administrátoři, atd.

Nástroje:

Zálohování záznamů na lokální disk (HDD, USB), síťový disk, NAS nebo SAN, disková pole.
Notifikace o chybách systémů (alarmy) do emailů.
Vytváření vlastních formulářů pro hodnocení agentů.
Vytváření vlastních dotazníků ke každému probíhajícímu hovoru - určené pro agenty.
Klientské aplikace agenta sloužící k přiřazení uživatelského jména k tel. klapce, k přehrávání nahraných hovorů přímo na stanici agenta atd.



Produkt Crystal Quality nahr. hovorů, lic. pro 1 hl. kanál se nachází v kategorii IP telefonie, VOIP, výrobce WELL

Odkazy

Technické parametry


Výrobce: WELL
EAN:
P/N: 310A659
Záruka [m]: 24


eo.cz patička kontakt +420 606 622 826 patička email obchod@eo.cz patička facebook

Chci odebírat akční nabídky:

 

Copyright © 2004-2023 EO.CZ